Zdrowe relacje intymne: Jak budować zdrowe i satysfakcjonujące związki?
Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było kupić jakikolwiek towar. Teraz każdy konsument jest właściwie objęty przez reklamy oraz towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowania ozdobne. Zwykle producenci wypuszczają pełną serię takich artykułów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj wielokrotnie pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie wolno czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też firmy kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Legendarne są także świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Kontynuuj
3. Strona